pühapäev, 8. veebruar 2015


8 tundi · 
RUUSA REILENDER: tegelikult on pildil muidugi Aleksandra Valss, aga Reilender on rühm, kes tantsib. Läksin Ruusa raamatukokku inimestega kohtuma, enne käisin küla peal ringi ja mitmed ütlesid, et neil on õhtul tantsutrenn ja ei tea, kas jõuavad tulla. Kui kohtumine läbi, astusin korra sealt koolimajast läbi - naiste tantsurühm oli just lõpetanud ja segarühm alustamas. Ma pole vist siiani naiste riietusruumis kampaaniat teinud, aga enne lahkumist jõudsin küsida, et mis tantse ka tantsite ja kas Aleksandra Valss ka meeldib. "No muidugi meeldib, see on ju meie lemmiktants!" kõlas praktiliselt kooris vastu. "Aga mul on tegelikult pill autos," jõudsin ma alustada, kui juba nõuti pilli ja mängu. Nädala lõpus tähistab Reilender juubelit ja nõudsid, et ma tuleks jälle mängima. Arvata on, et tööta ma siinkandis igal juhul ei jää smile emoticon

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar