esmaspäev, 23. juuli 2012

REILENDER SAAREMAAL

20. - 22. juulini sai teoks Räpina valla tantsijate reis Saaremaale.  Et alustasime reisi väga vara, saime reedel ringi uudistada Muhu saarel ja Kuressaares. Külastasime ehedat saare küla - Koguva küla ja looma- ning linnuhuvilised uurisid jaanalinnufarmis ringi ja kohtasid veel kängurusid ja sebrasid. Meie lemmikkaubanduskeskus oli Kuressaare Auriga. Seda külastasime kohe mitu korda.

Reisirahva ööbimiskoht oli Taritu koolimajas, kus hetkel tegutseb vaid rahvamaja ja raamatukogu. Aga kogu suure  maja  2.korrus oli meie päralt.

Saaremaal 1päev20120720_234 Esimene esinemine oli reede õhtul Kuressaares Veski trahteris. Et juhtus olema soe, päikseline ja tuulevaikne ilm, oli publikut rohkesti ning õhtu kujunes väga meeleolukaks ja huvitavaks  kõigile osalistele.Esinemisplats olid lisaks munakividele veel munakujuline ka, aga kõik jäid püsti, keegi jalga välja ei väänanud ja ruumiga saime ka hakkama. Trahteri poolt pakuti meile maitsvat kooki ja kohvi-teed.

Õhtul oli rahvas kenast suveilmast ja edukast esinemisest nii erutatud, et kohe kuidagi ei saanud öörahule. Kuid uue päeva programm oli taas tihe ning hommikuks olid siiski kõik jõudnud end välja puhata. Sõitsime ümber Sõrve sääre, külastasime mitut huvitavat looduskaunist kohta ning nautisime täiega mõnusat meretuult ja -õhku. Lõunaks jõudsime Käesla külla, kus avatud külaväravate raames toimus üritus, millel taas esinesime. Päikseline ilm oli külaplatsile rohkesti rahvast lähemalt ja kaugemalt kokku meelitanud ning toimumas oli rida erinevaid tegevusi. Rahvatantsijad Tormi ja Joonas osalesid puude lõhkumise võistlusel ning saavutasid auhinnalised 1. ja 3. kohad. Esinemislava oli meie suure seltskonna jaoks taas pisut  kitsas, aga üle lava ääre keegi ei lennanud. Ilusale esinemisele lisaks veel andis Siim  raadio Kadile intervjuu ning Tõnu võitis kõigi külapäevaliste vahel väljaloositud SPA paketi. Ja esinemistasuks oli kast suitsulesta ning paar pütti koduõlut. Seda aga ei saanud enne tarvitada, kui läbi sai esinemine Taritu 51.laulupeol. Kogu kava kulges ladusalt - koorilaulud vaheldusid rahvatantsudega, ainult sellest oli kahju, et Lenderi tantsijate poolt jäi Kuulujutu tants ära. Pärast laulupidu toimus korralik ühine kehakinnitus. Sealt saime veel suppi ja teise kasti kala, mitu kringlit ja  koduõlut. Simman Taritu koolimaja juures kestis poole ööni (või varahommikuni). Peole tulnud rahvahulk pidutses rõõmuga.

Reisi lõpupäeval sõitsime veel pisut saarel ringi kiiresti üle mere,  peatus Pärnus ning õhtuks olimegi kodus tagasi. Miks küll suvi Saaremaalt meiega Põlvamaale kaasa tulla ei tahtnud, ei tea!

Saaremaal 2päev20120721_361Aitäh reisi organisaatoritele ja kõikidele tantsijatele, kes Reilendri poolt lava(de)l käisid! Suur tänu Jaanika ja Sergei, Sirli ja Rait, Siim ja Gerly, Karin ja Tõnu, Anni ja Ahto, Kaja ja Rain, Anne ja Tarmo, Anne ja Urmas, Kadri ja Joonas, Hele ja Rommi!

Tänu Tarmole saame reisi piltidel meenutada, aitäh fotode eest!