esmaspäev, 14. juuni 2010

KALLID MEHED!

Tänan teid kõiki imelise peo eest. Ma olen teie üle uhke, te ei vedanud mind mind alt! Kuulasite kõik minu sõna, nii päeval, kui ka öösel. Reedel loitsusite päikese välja, laupäevane loits lasi meil proovides kuivas olla ja pühapäevane ilm oli ka väga hea. Päike paistab veel praegugi. Ja muidugi teie soolo, hommikusel ja õhtusel etendusel, tuli väga hästi välja. Vau! Ja lõpuks pani ka Tormi käekese maha, tubli oled! Erki sai elu esimesed patsid,väga nunnu olid! Andke andeks, kui ma kellegi peale vahepeal karjusin. Te olete mul esimesed, keda püüdsin tantsima õpetada, tahtsin kõige paremat, ja välja tuli 4+, pole ju halb, esimese korra kohta!
MAIE ORAV PALUS EDASI ÖELDA, ET TE OLITE IMELISED!
Tänan teid väga kena kingituse eest!!
Aga me veel kohtume 26.juunil ja siis loitsume päikese mitmeks kuuks, peab ju  ükskord  suvi ka tulema!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar